Monday, December 19, 2005

クリスマス ブログ

I could have put up some annoying moving seasonal avatars to liven up the site, but instead I choose to post some pictures of my family getting into the festive spirit (without me I should mention; but they promised not to have too much fun). This post is aimed toward my Japanese readers.


このしゃしんは私のりょうしんがジャスパーパークロッジホテルでとりました。私のりょうしんは金曜日と土曜日にとまった。クリスマスのときはロッジがとてもきれいです。


このしゃしんは私の家でとりました。私の母とおとうとです。


このクリスマスの木は私の家にあります。きれいですね。

1 comment:

Clinton Lane said...

Wow, Blair, nice photos and posts in Japanese! 鹿追って帯広市や幕別町からあまり遠くはないね。車ありますか。